مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-04حوادث

جمع آوری مجدد معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید


رییس پلیس مواد مخدر ناجا گفت از جمع آوری مجدد معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیته درمان، دو مرکز قرنطینه تعریف شد تا معتادانی که جمع آوری می شوند بعد از غربال گری اعتیاد و بیماری کرونا به این دو مرکز منتقل شوند.

- رییس پلیس مواد مخدر ناجا گفت از جمع آوری مجدد معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه کمیته درمان، دو مرکز قرنطینه تعریف شد تا معتادانی که جمع آوری می شوند بعد از غربال گری اعتیاد و بیماری کرونا به این دو مرکز منتقل شوند.

یک مرکز قرنطینه برای افرادی که فاقد علائم اولیه کرونا هستند و یک مرکز هم برای نگهداری افرادی که دارای علائم بیماری کرونا هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سردار مسعود زاهدیان در یک برنامه رادیویی درباره ساز و کارهای جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: طرح جمع آوری معتادان در کشور مسبوق به سابقه است.

در این مدت اشکالات کاری مشخص شده و نسبت به رفع آن ها اقدامات خوبی انجام شده است.

خصوصا در دوره جدید مدیریت ستاد مبارزه با مواد مخدر به این موضوع پرداخته شد و ظرفیت های خوبی برای نگهداری معتادین تهیه و تامین شده است.

وی گفت: متاسفانه با شروع بیماری کرونا بیم این می رفت تعداد معتادانی که در سطح شهر هستند آلوده به ویروس کرونا باشند و انتقالشان به مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری مجدد معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید

جمع آوری مجدد معتادان متجاهر براساس دستورالعمل جدید