مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-04ورزشي

7 مورد تغییر کاربری طی دو سال اخیر در زنجان انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهرداد سلطانی ظهر دوشنبه در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال و شورای پیگیری استان، با بیان اینکه در 2 سال اخیر تنها هفت مورد تغییر کاربری صورت گرفته که تمام این ها تغییر کاربری عمومی بوده و حتی یک مورد مربوط به تعاونی ها نیست، گفت: از این تعداد تغییر کاربری، 2 مورد عمومی به عمومی، 2 مورد تثبیت وضعیت و یک مورد تبدیل واحد صنعتی به ورزشی بوده که آن هم در راستای تثبیت وضعیت بوده است.

وی ادامه داد: عمده تغییر کاربری های انجام شده در استان تا سال 93 بوده که این اتفاق به دلیل نبود نظارت کافی و ایجاد پروژه های مسکن مهر انجام شده است.

علاوه بر آن پیک دیگری که در سال 96 بود که این مهم نیز به دلیل بند ن تبصره 3 ماده واحده قانون بودجه سال 93 بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان گفت: تغییر اراضی در سال قبل نیز 818 مترمربع بوده که 628 مترمربع آن مصوب کارگروه تسهیل بوده تا مشکلات حل شود و این 181 مترمربع نیز در راستای تثبیت وضع موجود بوده است.

سلطانی با بیان اینکه عمده تغییر کاربری فضاهای عمومی مربوط به قبل از سال 93 بوده و در کنار انجام نشدن نظارت ها دلیل اصلی آن، تغییر به منظور شکل گیری اقدامات مسکن مهر بوده است، گفت: بعد از آن 2 مرحله، پیک تغییر کاربری در سال های 93 و 96 اتفاق افتاده که مربوط به قانون بودجه کل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 مورد تغییر کاربری طی دو سال اخیر در زنجان انجام شده است

7 مورد تغییر کاربری طی دو سال اخیر در زنجان انجام شده است