مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-04سياسي

حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد درس عبرت برای دشمنان اسلام بود


حمله به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق موجب شد کسانی که از پنتاگون دستور می گیرند، با حمله سپاه اسلام درس عبرت بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی عصر دوشنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، اظهار داشت: حضرت خدیجه (س) مجسمه مقاومت و استقامت و محور تمام عیار برای محور مقاومت محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در سوره انفال به تاکتیک های مقاومت و شیوه های مختلفی که در جبهه مقاومت باید بکار بسته شود اشاره شده است، افزود: جبهه مقاومت باید بنیاد دفاعی خود را مستحکم کند، در برابر عهد شکن بایستد و در صورتی که شرایط صلح فراهم شد در صلح تاکتیکی حضور یابد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند در آیه 56 سوره انفال اشاره می کند به کسانی که پیامبر (ص) با آنها عهد بسته است اما آنها عهد خود را می شکنند، تصریح کرد: آمریکای جنایتکار توافقنامه برجام را بارها نقض کرده است که قرآن کریم در آیه 57 سوره انفال به نخستین راهبرد جبهه مقاومت اشاره می کند و آن گوش مالی متجاوز است.

وی تصریح کرد: حمله به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در عراق موجب شد کسانی که از پنتاگون دستور می گیرند، با حمله سپاه اسلام درس عبرت بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد درس عبرت برای دشمنان اسلام بود

حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد درس عبرت برای دشمنان اسلام بود