مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 15:172020-05-04اقتصادي

قیمت میوه در بیجار با سایر شهرهای همجوار رصد می شود


علی اکبر ورمقانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به گزارشات مردمی و ناظران مردمی بر بازار، یک مصوبه متفاوت در ستاد تنظیم بازار بیجار مورد تایید اعضای قرار گرفته است که در روزهای آتی، اکیپ هایی به شهرهای همجوار جهت رصد و برسی قیمت انواع میوه با شهرستان اعزام خواهند شد.

وی افزود: در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد عنوان گردید تعدادی از مردم با ابراز نگرانی از گرانی بیش از اندازه میوه در سطح شهر بیجار نسبت به سایر شهرهای همجوار خواستار بررسی علت این موضوع شده اند.

فرماندار بیجار یاد آور شد: در جلسه مذکور مصوب شد نماینده فرماندار، نماینده جهاد کشاورزی، نماینده صمت، نماینده اتاق اصناف و تعدادی از فعالان رسانه ای در قالب اکیپ مشترک با اعزام به شهرهای قروه، دیواندره، سنندج، تکاب و زنجان بصورت میدانی از نقاط مختلف این شهرستان ها بازدید و با بررسی دقیق قیمت میوه ها، نرخ های عرضه را با نرخ میوه فروشی های بیجار مقایسه نمایند و گزارش مکتوبی به این مدیریت ارائه نمایند.

او تاکید کرد: این اکیپ ها از روز سه شنبه مورخ 16 اردیبهشت ماه، فعالیت خود را آغاز و گزارش بازدیدها را پس از بررسی و مقایسه دقیق علاوه بر انتشار در فضای مجازی شهرستان، در اختیار ستاد تنظیم بازار جهت تصمیم گیری ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت میوه در بیجار با سایر شهرهای همجوار رصد می شود

قیمت میوه در بیجار با سایر شهرهای همجوار رصد می شود