مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:162020-05-04اقتصادي

گرمای هوا تاثیری در ویروس کرونا ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ایرج حریرچی عصر دوشنبه در بازدید از بازار ماهی فروشان بندرعباس با اعلام اینکه گرمای هوا تأثیری در ویروس کرونا ندارد، افزود: پیش بینی می شود در دوماه پیش رو و تابستان به طور کلی روند ابتلاء به کرونا در کشور سیر نزولی داشته باشد و تنها در بعضی استان ها موارد افزایشی داریم که تأثیری در سیر نزولی ندارد.

وی اضافه کرد: در فصل پاییز به دلیل خصوصیت فیزیکی و روند بازگشایی مدارس پیش بینی می شود ابتلاء به این بیماری دوباره افزایش یابد، ولی این افزایش در حد اوج گیری اسفند ماه نخواهد بود.

حریرچی بر ادامه رعایت اصول بهداشت فردی تاکید کرد و افزود: یکی از کارهای مثبت انجام شده در هرمزگان شناسایی 107 مورد مثبت از افراد مشغول و مرتبط با بازار ماهی فروشان است که در صورت عدم شناسایی آن ها چند هزار نفر مبتلا می شدند.

وی با اشاره به اینکه تا کشف واکسن مؤثر ویروس کرونا باید عادت کنیم با آن زندگی کنیم، اظهار کرد: از همه کسانی که در بازار ماهی فروشی هستند آزمایش کرونا گرفته شده و در خود بازار هم اصلاحات بهداشتی انجام شده و این بازار در روزهای آینده بازگشایی می شود.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: حمل و نقل، اماکن، کارخانجات و مشاغل با ریسک کم و متوسط در شهرهایی که وضعیت آن ها سفید است هم اکنون فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمای هوا تاثیری در ویروس کرونا ندارد

گرمای هوا تاثیری در ویروس کرونا ندارد