مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:352020-05-04اجتماعي

سواحل دریاچه ارومیه ساماندهی شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با بهبود نسبی دریاچه ارومیه و افزایش شمار گردشگران به خصوص در تابستان باید سواحل دریاچه ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین رحمانی دوشنبه شب در جلسه ساماندهی سواحل دریاچه ارومیه با بیان اینکه با توجه به بالا آمدن سطح دومین دریاچه شور دنیا و استقبال مردم به ویژه گردشگران، امکانات رفاهی از جمله سرویس های بهداشتی و حمام سیار در سواحل دریاچه ایجاد شود افزود: با توجه به پتانسیل های جغرافیایی آذربایجان غربی و هم مرزی با 3 کشور، اهمیت گردشگری و به ویژه توجه به گردشگران دریاچه ارومیه از اولویت های استان است.

وی بر تدوین سند طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه تاکید کرد و ادامه داد: دریاچه ارومیه از نعمات خداوندی در منطقه شمال غرب کشور است که باید با همکاری دستگاه های متولی حوزه آبریز دریاچه ارومیه هرچه سریع تر سند طرح جامع گردشگری دریاچه ارومیه تدوین و اجرایی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این نشست با تاکید بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ساماندهی گردشگری دریاچه ارومیه گفت: با توجه به بارش های مناسب و افزایش سطح آب دریاچه ارومیه پیش بینی می کنیم در تابستان امسال شمار گردشگران دریاچه ارومیه افزایش یابد و این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل دریاچه ارومیه ساماندهی شود

سواحل دریاچه ارومیه ساماندهی شود