مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-04بين الملل

آمریکا به مجروحان حمله موشکی ایران به عین الاسد مدال شجاعت داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتد پرس، بیل اوربان سخنگوی نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) روز دوشنبه اعلام کرد که به 6 نفر از سربازانی که در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد عراق مجروح شده بودند، - فرماندهی نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) اعلام کرد که به 6 نفر از سربازانی که در حمله موشکی ایران به عین الاسد مجروح شده بودند، مدال شجاعت داده و اعطای چنین مدالی به 23 نفر دیگر از آنها نیز مورد موافقت قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتد پرس، بیل اوربان سخنگوی نیروهای تروریست آمریکایی در غرب آسیا (سنتکام) روز دوشنبه اعلام کرد که به 6 نفر از سربازانی که در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه نظامی عین الاسد عراق مجروح شده بودند، مدال شجاعت اعطا شده است.

به گفته سخنگوی سنتکام، اعطای مدال شجاعت به 23 نفر دیگر از سربازان آسیب دیده در جریان حمله موشکی به عین الاسد نیز مورد موافت قرار گرفته و این سربازان تا پایان هفته جاری مدال های خود را دریافت خواهند کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه هجدهم دی در واکنش به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به مجروحان حمله موشکی ایران به عین الاسد مدال شجاعت داد

آمریکا به مجروحان حمله موشکی ایران به عین الاسد مدال شجاعت داد