مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-04سياسي

رویداد استارتاپ ویکند موجب جهش تولید در لرستان می شود


معاون توسعه منابع و نیروی انسانی استانداری لرستان گفت: رویداد استارتاپ ویکند موجب جمع آوری ایده ها و جهش تولید در استان می شود.

- قاسم ولیزاده در نشست استارتاپ ویکند با موضوع جهش تولید استان که به صورت ویدئو کنفرانس امروز پانزدهم اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص برگزاری رویداد علمی استارتاپ ویکند در بهمن ماه سال گذشته تصمیمات گرفته شده و برای جمع آوری ایده ها برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: اما کرونا باعث شد این برنامه حضوری لغو شود که برای عقب نماندن از این برنامه ها به صورت غیرحضوری در خردادماه برگزار می شود.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در افق پیش رو برنامه ریزی شد که از شیوه های نو برای برگزاری جلسات استفاده شود و شرایط موجود موجب شد که از این روش خلاقانه(ویدیو کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.

ولیزاده اضافه کرد: استارتاپ ویکند در سه روز برگزار می شود و صاحبان ایده با توانمندی مختلف جمع می شوند و تیم هارا تشکیل می دهند که موجب رونق تولید خواهد شد امسال می توانیم از این ظرفیت برای جهش تولید استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با کاستی های که ممکن است در اجرای غیرحضوری روبرو شویم اما استارتاپ خلاقان را دور هم جمع می کند که انتظار داریم دستگاه های اجرایی که شرایط همکاری را دارند تلاش خود را در این راستا بکار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارتاپ ویکند موجب جهش تولید در لرستان می شود

رویداد استارتاپ ویکند موجب جهش تولید در لرستان می شود