مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:152020-05-04اقتصادي

انجام بیش از 70 هزار بازرسی از واحد صنفی و صنعتی لرستان


رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 71 هزار و 511 واحد صنفی و صنعتی لرستان مورد بازرسی قرار گرفت.

- ایسنا/لرستان رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 71 هزار و 511 واحد صنفی و صنعتی لرستان مورد بازرسی قرار گرفت.

محمدرضا صفی خانی در جلسه شورای اداری لرستان که امروز پانزدهم اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: با بیان اینکه جلساتی با فعالین اقتصادی صورت گرفت و اقدامات مثبتی در راستای افزایش تولید و احیای واحدهای صنعتی انجام شد اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، ستاد کرونا در سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان شکل گرفت و از تمامی ظرفیت های موجود استفاده شد.

وی تصریح کرد: فاصله گذاری اجتماعی در بازار شب عید به خوبی انجام و پس ازآن در راستای تصمیم گیری ستاد کرونا استان اصناف تعطیل شد که تا حد قابل توجهی در کاهش انتقال ویروس کرونا تأثیرگذار بود.

رییس سازمان صمت لرستان بیان کرد: در این مدت 71 هزار و 511 بازرسی از اصناف صورت گرفت که 8558 مورد تذکر منجر به پلمب 4943 واحد صنفی در لرستان شد.

صفی خانی خاطرنشان کرد: ایجاد 26 واحد صنفی و صنعتی با ظرفیت تولید 200 هزار عدد ماسک در روز، راه اندازی یک واحد تولیدی دستکش یک بار مصرف با تولید 3500 عدد در روز، احی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 70 هزار بازرسی از واحد صنفی و صنعتی لرستان

انجام بیش از 70 هزار بازرسی از واحد صنفی و صنعتی لرستان