مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:302020-05-04حوادث

جهاد ادامه دارد... از «همدان» تا «کورسر» / کپرهایی که مقابل سیل ایستادند


گروه جهادی «راه بی پایان» عزمشان را جزم کرده و از همدان تا کنارک مسافت 2 هزار و 200 کیلومتری را طی کردند، گرمای 50 درجه و عطش روزه داری را به جان خریدند که به رهبرشان بگویند ما آماده ایم آماده.

- خبرگزاری فارس- همدان؛ راهشان دور است و بی پایان از غرب کشور به منتهی الیه جنوب شرقی ایران نزدیک آب های گرم اقیانوس هند، آنجا چشمانی به انتظارشان روزها را می شمارند و به محض رسیدن شان عقربه های ساعت هیجان زده می شوند.

قول و قرار داشتند برای دوباره آمدن و از نو ساختن، حال آمدند تا زخم سیل بر پیکر روستا را مرهم باشند، کورسر یا همان بالای رودخانه زخمی تر از آن چیزی است که شنیدیم، نبود آب و برق و کپرهای قدیمی و نامناسب زندگی را به کام اهالی تلخ کرده است.

سیل که آمد به زندگی نیم بند اهالی و خانه‎های قدیمی و مخروبه هم رحم نکرد و گرفت هر آنچه داشتند، حالا روستا زانوی غم بغل زده و سراسر وجودش از تازیانه های سیل کبود شده است، زمین هم از تشنگی چاک برداشته و کپرهای ویران بر روی آن لم داده اند.

چند ماهی است که آب، روی دیگر خود را به اهالی این منطقه نشان داده و به جای آبادانی ویرانی برجای گذاشته، درختان را به زانو درآورده و مردان و زنان را غصه دار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد ادامه دارد... از «همدان» تا «کورسر» / کپرهایی که مقابل سیل ایستادند

جهاد ادامه دارد... از «همدان» تا «کورسر» / کپرهایی که مقابل سیل ایستادند