مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:452020-05-04اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


آخرین وضعیت اَبَرپروژه های استان اصفهان، پیش بینی رگبار بهاری در اکثر مناطق اصفهان، اقامه نمازجمعه این هفته فقط در 4 شهر استان اصفهان، صادرات 0.

- پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (دوشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه) را اینجا مشاهده می کنید: آخرین وضعیت اَبَرپروژه های استان اصفهان/ چرا اقتصاد ایران در مقابله با کرونا بهتر عمل می کند؟ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت مهم ترین پروژه های استانی گفت: پروژه سامانه دوم آبرسانی در مرحله فراخوان است، البته بخشی از این طرح کامل شده اما فاز بعدی که مربوط به تصفیه خانه است باقیمانده و در نهایت مرحله لوله گذاری و آبرسانی به شهرستان ها که 2700 اعتبارات نیاز دارد و دولت اجازه داده در قالب تبصره 19 به بخش خصوصی واگذار شود.

پیش بینی رگبار بهاری در اکثر مناطق اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه با گذر موج ناپایدار در اکثر مناطق استان رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید و گرد و غبار محلی پیش بینی می شود.

اقامه نمازجمعه این هفته فقط در 4 شهر استان اصفهان/ مساجد در نقاط غیرسفید بازگشایی نمی شود رییس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان گفت: این هفته فقط در چهار شهر تیران، رضوان شهر، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته