مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:452020-05-04اجتماعي

یک طلاق به ازای 5 ازدواج در زنجان


مدیرکل بهزیستی استان زنجان به نقش مشاوره و روانشناسی به عنوان مداخله پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی اشاره کرد و گفت: - محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 17 هزار مستمری بگیر در َسطح استان هستند که شامل معلولین، زنان سرپرست خانوار و ایتام زیرپوشش بهزیستی استان زنجان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به ثبت اطلاعات 21 هزار معلول در سامانه بهزیستی زنجان بیان کرد: در حال حاضر 178 کودک کار، 2 هزار و 500 زن سرپرست خانوار، 4 هزار زن بدسرپرست و 250 کودک به صورت امدادبگیر از خدمات بهزیستی استان زنجان استفاده می کنند.

وی همچنین از فعالیت 394 مرکز بهزیستی در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: تعداد 4 هزار نفر به صورت غیرمستقیم از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

محمدی قیداری با اشاره به اینکه یکی دیگر از خدمات مهم بهزیستی ارائه مشاوره به زوج های جوان است، تصریح کرد: در این راستا شماره تلفن 123 اورژانس اجتماعی آماده دریافت گزارش های مردمی است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان به نقش مشاوره و روانشناسی به عنوان مداخله پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی و اختلافات خانوادگی اشاره کرد و گفت: از هر 10 هزار ازدواج در زنجان 2 هزار ازدواج منجر به طلاق می شود و بهزیستی در طلاق های که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک طلاق به ازای 5 ازدواج در زنجان

یک طلاق به ازای 5 ازدواج در زنجان