مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 21:252020-05-04سياسي

با شهید سعیدی از روستای احشام تا شهادت در جزیره سهیل در عملیات کربلای چهار


شهید محمد جعفر سعیدی در سوم تیرماه 1343 در روستای «احشام قاید ها» از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر چشم به جهان گشود و چهارم دی ماه 1365 در محور عملیاتی کربلای 4 جزیره سهیل عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

- ـ منصوره جاسبی: محمد جعفر در سومین روز از تابستان سال 34 در روستای احشام قائدها از توابع شهرستان دشتی و در خانه آقا علی سعیدی و فاطمه بانو تیموری به دنیا آمد.

کودکی هایش را در کوچه های خاکی روستا و با هم سن و سالانش گذراند و بعد راهی مدرسه شد اما پس از گذران دوره ابتدایی برای کار به کویت رفت تا کمک خرجی برای خانواده اش باشد و پس از دو سال به خانه برگشت و درس خواندن را از سر نو آغاز کرد بعد از گرفتن دیپلم برای خدمت سربازی به کرمان رفت و آن مقطع را هم که به پایان رساند به شرکتی در بوشهر برای کار رفت و این روزها مصادف بود با شروع حرکت ها و اعتصاب های مردمی که او نیز همدوش مردمان بوشهر به اعتصاب و تظاهرات می پرداخت و هر کاری مانند پخش اعلامیه یا هر فعالیت دیگری را که از دستش بر می آمد انجام می داد تا رسالت خود را انجام داده باشد.

پس از پیروزی انقلاب وارد سپاه شد و از اولین جوانانی بود که به بسیج پیوست و کارهای فرهنگی را نیز در مساجد و پایگاه های بسیج با همکاری هم سن و سالانش شروع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شهید سعیدی از روستای احشام تا شهادت در جزیره سهیل در عملیات کربلای چهار

با شهید سعیدی از روستای احشام تا شهادت در جزیره سهیل در عملیات کربلای چهار