مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 00:452020-05-04سياسي

توزیع 850 بسته غذایی در مرحله نخست طرح رزمایش مومنانه خدابنده


فرمانده سپاه شهرستان خدابنده گفت: در مرحله نخست اجرای طرح رزمایش مومنانه 850 بسته غذایی به ارزش 250 هزار تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

- مجید لطیفی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان سپاه با توجه به ساختار و روحیه انقلابی خود به موضوع ورود پیدا کرد.

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده با بیان اینکه سپاه در مقاطع مختلف در زمینه سلامت مردم فعالیت داشته است، عنوان کرد: با شیوع این بیماری سپاه رزمایش دفاع بیولوژیک خود را با همراهی گروه های جهادی آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه از زمان آغاز شیوع این ویروس 3 هزار بطری یک لیتری مواد ضدعفونی بین مردم توزیع شده است، ادامه داد: قریب به 300 هزار مترمربع از شهرها و روستاهای شهرستان خدابنده نیز در این ایام ضدعفونی شده است.

لطیفی با اشاره به اینکه 80 هزار عدد ماسک در 16 کارگاه کوچک و بزرگ تولید و در بین مردم توزیع شده است، خاطر نشان کرد: 3 هزار دستکش نیز در این ایام تولید شده است.

فرمانده سپاه شهرستان خدابنده با اشاره به همراهی بسیجیان در اجرای طرح غربالگری تصریح کرد: 241 گروه جهادی در این ایام در بخش های مختلف فعالیت داشتند.

وی با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت برخی از خانواده ها  700 بسته غذایی توسط خیرین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 850 بسته غذایی در مرحله نخست طرح رزمایش مومنانه خدابنده

توزیع 850 بسته غذایی در مرحله نخست طرح رزمایش مومنانه خدابنده