مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-05-04اقتصادي

برنامه ریزی برای کاهش سطح زیر کشت برنج در کرمانشاه


مسئول گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ای که سازمان جهاد کشاورزی استان به ما اعلام کرده، قرار است امسال کشت نشایی برنج در استان به کمتر از نصف سال گذشته برسد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه گفت: بر اساس برنامه ای که سازمان جهاد کشاورزی استان به ما اعلام کرده، قرار است امسال کشت نشایی برنج در استان به کمتر از نصف سال گذشته برسد.

علی جلیلیان در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه سال گذشته کشت برنج در استان به حدود دو هزار هکتار رسید و دلیل آن نیز بارندگی های زیاد و وقوع سیلاب بود که امکان استفاده کشاورزان از آب زیاد را فراهم کرد، یادآور شد: بر اساس آنچه که جهاد کشاورزی استان اعلام کرده، قرار است امسال سطح زیر کشت برنج در کرمانشاه به حدود هزار هکتار برسد.

وی از برنامه سه ساله ای که برای صفر کردن سطح زیر کشت برنج نشایی در کرمانشاه وجود دارد یاد کرد و افزود: قرار است در گام اول میزان کشت از دو هزار هکتار سال گذشته به حدود هزار هکتار برسد و در سال های بعد نیز روند کاهشی ادامه پیدا کند.

مسئول گروه احیا و تعادل بخشی دشت های شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کشاورزان در همین هزار هکتار نیز به هیچ عنوان حق استفاده از آب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای کاهش سطح زیر کشت برنج در کرمانشاه

برنامه ریزی برای کاهش سطح زیر کشت برنج در کرمانشاه