مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-05-05اقتصادي

بازگشت 39 واحد صنعتی خوزستان به چرخه تولید


مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان گفت: با توجه به برنامه ای که برای سال 98 در نظر داشتیم توانستیم 39 واحد صنعتی را راه اندازی مجدد کنیم.

- اخلاق محمدیان مدیرعامل شهرک های صنعتی خوزستان، پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: با توجه به برنامه ای که برای سال 98 در نظر داشتیم در تلاش بودیم که بتوانیم تا پایان سال 98 تعداد 25 واحد صنعتی غیرفعال را راه اندازی مجدد کنیم، که خوشبختانه توانستیم تعداد 39 واحد صنعتی را مجدداً وارد چرخه تولید کنیم.

وی با اشاره به این نکته که 49 واحد صنعتی توسط بانک تملک شده بودند، اعلام کرد: با توجه به شرایط ایجاد شده توسط بانک ها برای واحدهای تملک شده، با پیگیری ها و جذب سرمایه ای که انجام دادیم، توانستیم تعداد 22 واحد صنعتی را از تملک بانک خارج کنیم و تعداد 10 واحد را مجدداً به چرخه تولید بازگردانیم.

وی همچنین عنوان کرد: کارخانه ها و شرکت های مستقر در استان، مایحتاج خود را غالباً از خارج استان تأمین می کنند، این موضوع  یکی از مشکلاتی است که همیشه گریبان گیر واحدهای صنعتی و تولیدی در استان خوزستان است.

وی گفت: در صورت الزام کارخانه ها و شرکت ها به استفاده از تولیدات درون استانی، خیلی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت 39 واحد صنعتی خوزستان به چرخه تولید

بازگشت 39 واحد صنعتی خوزستان به چرخه تولید