مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 03:452020-05-05سياسي

27 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در مرحله اول توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه بیش از 27 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

- ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در مرحله اول توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان در قالب طرح مواسات و کمک مومنانه بیش از 27 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است.

سردار جلیل بابازاده در نشست ویدئو کنفرانسی با فرماندهان نواحی سپاه اردبیل اظهار کرد: در مرحله اول و طی روزهای گذشته 15 هزار بسته از این اقلام توزیع شده و قرار است در مرحله بعدی نیز 12 هزار بسته بین خانوارهای نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان رابط و تسهیل گر در این بین با مشارکت خیرین و نهادهای غیردولتی سعی دارد به وظیفه خطیر خود عمل کند تا در این ایام مبارک برخی از خانواده ها در تامین نیازهای اولیه خود دچار مشکل نشوند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: مرحله دوم این رزمایش همزمان با سالروز ولاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) برگزار خواهد شد تا بیش از 30 هزار بسته معیشتی تقدیم خانوارهای مستحق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است

27 هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شده است