مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:002020-05-05اقتصادي

نرخ بیمه ورزشی سال 99 ثابت ماند / غرامت 165 میلیونی نقص عضو


رییس هیأت پزشکی ورزشی استان قم از عدم افزایش نرخ بیمه ورزشی سال 1399 و ارائه حداکثر تعهدات درمان به ورزشکاران و قهرمانان خبر داد.

- محمد گلفشان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در فعالیت اماکن و باشگاه های ورزشی دولتی و خصوصی، از تمام ورزشکاران و علاقمندان خواسته ایم همچنان در خانه مانده و فعالیت ورزشی انجام دهند و از خدمات این هیأت به صورت آنلاین استفاده کنند.

وی ادامه داد: از تمام ورزشکاران می خواهیم که با وجود تعطیلی اماکن و باشگاه های ورزشی هرگز از بیمه ورزشی خود غافل نشوند و با مراجعه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی به نشانی www.

ifsm.

ir به صورت آنلاین بیمه ورزشی خود را انجام داده و از حداکثر تعهدات درمان بهره مند شوند.

  200 هزار ریال نرخ بیمه ورزشی  سال 99 گلفشان با بیان اینکه هزینه بیمه ورزشی در سال 98 مبلغ 200 هزار ریال بود، تاکید کرد: این مبلغ در سال 99 هیچ افزایشی ندارد و نرخ بیمه ثابت است، همچنین خدمات ارائه درمان مانند سال 98 خواهد بود که بر این اساس سقف تعهدات هزینه درمان 90 میلیون ریال، غرامت نقص عضو 165 میلیون ریال و غرامت فوت نیز 165 میلیون ریال است.

وی با اشاره به صدور آنلاین و استعلام کارت خدمات درمانی، خاطرنشان کرد: ورزشکاران با عضویت در کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ بیمه ورزشی سال 99 ثابت ماند / غرامت 165 میلیونی نقص عضو

نرخ بیمه ورزشی سال 99 ثابت ماند / غرامت 165 میلیونی نقص عضو