مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:452020-05-05پزشكي

بهبودی بیمار سوختگی کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین (ع)


بیماری با سوختگی درجه دو و سه و مبتلا به بیماری کووید19، در بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی حضرت امیرالمومنین(ع) بهبود یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزکی شیراز، مدیر این بیمارستان با اعلام این خبر گفت: در بیستم فروردین سال جاری، مردی 31 ساله به دلیل انفجار خودروی گازسوز با سوختگی درجه دو و سه حدود 45درصد، با حال عمومی وخیم و سوختگی تنفسی به بیمارستان امیرالمومنین(ع) اعزام و در بخش مراقبت های ویژه این مرکز بستری شد.

محمدمهدی مرزوقی اظهارداشت: بیمار پس از یک دوره درمان های حمایتی با آماده شدن شرایط عمومی، از سوی دکتر عبدالخالق کشاورزی متخصص جراحی، تحت عمل جراحی پیوند پوست قرار گرفت و پس از مراقبت های شدید از زخم های سوختگی، در پی مشاهده علائم مشابه بیماری کرونا و مثبت شدن تست PCR  او، بلافاصله به بخش مراقبت ویژه کووید 19 انتقال داده شد و تحت اقدامات درمانی و حمایتی ویژه قرار گرفت که به لطف خدا و تلاش بی وقفه کادر درمان با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شد.

وی مراقبت و درمان بیماران سوختگی کرونا مثبت را کاری بسیار دشوار و مراقبت و کنترل عفونت در این بیماران را بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: تعویض پانسمان این بیماران کاری بسیار طاقت فرسا است، زیرا پرستار باید چندین دست لباس استریل به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی بیمار سوختگی کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین (ع)

بهبودی بیمار سوختگی کرونایی در بیمارستان امیرالمومنین (ع)