مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 04:552020-05-05بين الملل

النهضه تونس، احزاب اپوزیسیون را به تحریک برای جنگ داخلی متهم کرد


جنبش النهضه تونس در واکنش به فراخوان های اخیر برای براندازی دولت و پارلمان، برخی از گروه های سیاسی مخالف را به تلاش برای تفرقه افکنی در تونسی ها و تحریک به شورش با هدف وقوع جنگ داخلی متهم کرد.

- جنبش النهضه تونس در واکنش به فراخوان های اخیر برای براندازی دولت و پارلمان، برخی از گروه های سیاسی مخالف را به تلاش برای تفرقه افکنی در تونسی ها و تحریک به شورش با هدف وقوع جنگ داخلی متهم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالکریم الهارونی، رییس شورای جنبش النهضه در مصاحبه با رادیو موزاییک تونس با بیان اینکه هم این جنبش و هم دولت اقدامات خشونت آمیز را نخواهند پذیرفت، خواستار هوشیاری در مقابل این فراخوان ها شد که از خارج تغذیه می شوند.

وی گفت، برخی به دنبال بهره برداری از این دوره دشوار برای تحریک تونسی ها با عنوان شورش گرسنگان و براندازی نهادهای مشروع دولت از طریق سرمایه گذاری روی گرسنگی و فقر در کشور هستند اما مردم تونس وارد این دستورکارها نشده و از آن پیروی نخواهند کرد.

الهارونی ادامه داد، به منظور برقراری انسجام و توافق در پارلمان، جنبش النهضه خواستار تدوین منشور اخلاقی و سیاسی میان احزاب مختلف حاکم است.

این اظهارات پس از آن مطرح شد که فعالان تونسی در شبکه های اجتماعی برای براندازی دولت و انحلال پارلمان فراخوان هایی دادند و هزاران ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

النهضه تونس، احزاب اپوزیسیون را به تحریک برای جنگ داخلی متهم کرد

النهضه تونس، احزاب اپوزیسیون را به تحریک برای جنگ داخلی متهم کرد