مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:052020-05-05سياسي

نخستین جلسه دادگاه حسن خویی و 20 متهم اقتصادی دیگر برگزار شد


نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حسن خویی و 20 متهم دیگر در شعبه یک دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی به ریاست قاضی موحدی آزاد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای جلسه قاضی موحد گفت: امروز سه شنبه 16 اردیبهشت 99 در شعبه اول ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی دادگاه انقلاب اسلامی تهران این جلسه با حضور نماینده دادستان و متهمان تشکیل شده است.

وی افزود: در این جلسه به اتهامات آقایان حسن خویی، یوسف غریبی، مهدی ناظری دوست، حسین ایمانی زاد، رسول قنادی، مهدی نصیری زاده، علی عبدالحسینی، علیرضا مقام آسا، علی محمد غلامی، ابراهیم جلالی، سید جلیل حسینی، مسعود جاویدان، محسن معظمی فرد، محمد اکبری، چنگیز تقی نیا، مهدی شوهانی، منوچهر روشنی، فرزاد اصغرزاده، حسین پیرهادی، یاشار سلمان زاده و امیر سوقانی رسیدگی می شود.

قاضی موحد با بیان اینکه شرایط رسیدگی به اتهامات متهمان فراهم است رسمیت جلسه را اعلام کرد و از نماینده دادستان خواست کیفرخواست را قرائت کند.

در ادامه نماینده دادستان، علی باقری اصل، در جایگاه قرار گرفت و گفت: امنیت اقتصادی بستر مناسب برای توسعه کشور است و با هرگونه ناامنی برخورد قاطع می شود و با توجه به شرایط کشور جرایم ارزی در از بین بردن امنیت اقتصادی می تواند موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جلسه دادگاه حسن خویی و 20 متهم اقتصادی دیگر برگزار شد

نخستین جلسه دادگاه حسن خویی و 20 متهم اقتصادی دیگر برگزار شد