مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-05اقتصادي

واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی قزوین 10 میلیارد ریال کمک کردند


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان تاکنون برای یاری آسیب دیدگان بیماری کرونا 10 میلیارد ریال به شکل نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

- حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده در بحران ویروس کرونا بیش از یک میلیارد تومان توسط واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان پرداخت شد.

وی افزود: از این میزان بیش از 800 میلیون تومان آن بصورت نقدی و 200 میلیون تومان آن بصورت غیر نقدی در قالب خرید مایحتاج ضروری بوده است.

خانپور همچنین با اشاره به کمک واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی تابعه استان در مهار ویروس کرونا گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی، سلامت مردم و مشارکت برای شکست ویروس کرونا مبلغ 18 میلیارد ریال بصورت نقدی به حساب دانشگاه علوم پزشکی قزوین و غیر نقدی با ارسال مواد ضد عفونی، ماسک و دستکش و ارسال نمونه محصولات تولیدی برای تقدیر از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستانها مشارکت کردند.

رییس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان اظهار داشت: شرکتهای نفیس نخ، گروه صنعتی ویتانا، صنعت پلاست آبیار، بازرگانی بخشنده، شیمیلیا، ای جی تی، آراپوش گستر، کابلسازی افق البرز، فرآورده ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی قزوین 10 میلیارد ریال کمک کردند

واحدهای تولیدی شهرک های صنعتی قزوین 10 میلیارد ریال کمک کردند