مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 05:402020-05-05سياسي

برگزاری اولین جلسه ستاد نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در اولین جلسه ستاد نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه برای نیروی انتظامی یک اولویت بوده است و در سال 99 نیز آن را دنبال خواهیم کرد.

- معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در اولین جلسه ستاد نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این بیانیه برای نیروی انتظامی یک اولویت بوده است و در سال 99 نیز آن را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا اولین جلسه ستاد نهادینه سازی گام دوم انقلاب در ناجا با حضور سردار نوری نژاد - معاون هماهنگ کننده ناجا و رییس ستاد بیانیه گام دوم انقلاب، سردار قصری - رییس پژوهشگاه علوم انتظامی - و کارشناسان مربوطه برگزار شد.

رییس ستاد بیانیه گام دوم انقلاب در این جلسه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوزه در بین نیروهای مسلح از عملکرد خوب و قابل قبولی برخوردار بوده است و باید الگوی ابتکاری خود را به خوبی مطرح و از آن دفاع کند تا سایرین بتوانند از تجربه ها و این الگو در سازمان های خود استفاده کنند.

در این جلسه، سردار قصری - رییس پژوهشگاه علوم انتظامی و دبیر ستاد - گزارش مبسوطی از اقدامات انجام شده در سال 98 و برنامه های پیش رو ناجا در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین جلسه ستاد نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا

برگزاری اولین جلسه ستاد نهادینه سازی بیانیه گام دوم انقلاب در ناجا