مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:002020-05-05اقتصادي

جرایم فضای مجازی در زنجان 43 درصد رشد دارد


رییس پلیس فتا استان زنجان،به وقوع جرائم در فضای مجازی در استان زنجان اشاره کرد وگفت: متاسفانه طی سال 98 جرایم فضای مجازی در استان بیش از 43 درصد افزایش دارد.

- سرهنگ محمدعلی آدینه لو در گفتگو با خبرنگار مهر ، به وقوع جرائم در فضای مجازی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: متاسفانه طی سال 98 جرایم فضای مجازی در استان بیش از 43 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه 46 درصد از جرایم رخ داده در فضای مجازی غیر اخلاقی و توهین به عنف است، اظهار کرد: جرایم مالی در فضای مجازی در سال 97 نیز 343 فقره بود که در سال 98 به 905 فقره رسیده که سه برابر شده است.

رییس پلیس فتا استان زنجان، گفت: از اول سالجاری تاکنون هم 77 فقره جرم ملی در فضای مجازی استان زنجان رخ داده است.

آدینه لو تاکید کرد: مردم به پیامک هایی که برایشان ارسال می شود اعتماد نکنند و با وعده هدایا و جایزه های مختلف میلیونی فریب افراد سودجو را نخورند.

وی با بیان اینکه دسترسی به رایانه های مخابراتی در دستور کار پلیس فتا بوده در این حوزه نظارت های لازم صورت می گیرد، ابراز داشت: به هنگام استفاده از ایمیل هم رمز عبور خود را محرمانه نگه دارند و رمز عبور برداشت از حساب بانکی را درگوشی خود ذخیره نکنند چراکه ممکن است با گم شدن گوشی تمام اطلاعات شما دست افراد کلاه بردار بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جرایم فضای مجازی در زنجان 43 درصد رشد دارد

جرایم فضای مجازی در زنجان 43 درصد رشد دارد