مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-05سياسي

دریادلان «سپاه» پای کار کمک مؤمنانه/ 1500 کلیوگرم «ماهی» در قشم توزیع شد


مسؤول فرهنگی ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم از توزیع یک هزار و 500 کیلوگرم ماهی به ارزش 600 میلیون ریال در راستای رزمایش کمک مومنانه این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ادریس درویش نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه شهرستان قشم یک هزار و 500 کیلوگرم ماهی به همت ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم مهیا شد.

وی افزود: این اقلام در قالب 375 بسته به ارزش نهایی 600 میلیون ریال در بین خانوارهای مددجوی کمیته امداد امام خمینی(ره) و اقشار آسیب دیده از شیوع کووید-19 توزیع گردید.

مسؤول فرهنگی ناوتیپ رزمی 112 ذوالفقار قشم تصریح کرد: روز گذشته در مرحله نخست، خانوارهای روستای گربدان و روستاهای همجوار آن تحت پوشش قرار گرفتند.

درویش نژاد ادامه داد: امروز نیز توزیع در بین خانوارهای مددجوی روستای پی پشت و حومه مطابق لیست دریافتی از کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم انجام خواهد شد.

غلامرضا غلامی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) قشم نیز گفت: این دو نهاد انقلابی در راستای محرومیت زدایی و توانمندسازی جامعه محلی در حوزه های مختلف همکاری دارند که موفقیت های محسوسی را نیز به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادلان «سپاه» پای کار کمک مؤمنانه/ 1500 کلیوگرم «ماهی» در قشم توزیع شد

دریادلان «سپاه» پای کار کمک مؤمنانه/ 1500 کلیوگرم «ماهی» در قشم توزیع شد