مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:302020-05-05اقتصادي

اولویت مدیریت شهری فردیس انتزاع کامل از کرج است


پس از استقلال مدیریت شهری فردیس از کرج انتزاع کامل شهر فردیس از کرج تا کنون به طول انجامیده که ما سعی داریم با جدیت بیشتر این امر را محقق کنیم.

- محمد خسرو زاده، شهردار فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، با اشاره به اینکه روند انتزاع فردیس از کرج در حال انجام است، گفت: با توجه به اینکه فردیس یکی از مناطق پر در آمد مدیریت شهری کرج به شمار می آمد، متاسفانه پس از اعلام استقلال مدیریت شهری فردیس، کم لطفی هایی در حق شهروندان این منطقه صورت گرفته موجب نارضایتی شده است و ما سعی داریم به سرعت با رسیدگی به مطالبات مردمی در این راستا اقدام کنیم.

شهردار فردیس ادامه داد: میادین میوه و تره بار موجود در محدوده فردیس از سوی شهرداری کرج به شهرداری فردیس تحویل داده شدند و اکنون حوزه مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری فردیس در حال مطالعه برای ساماندهی، بازسازی و بازگشایی بازارهای نیمه تعطیل است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیشتر اقدامات مربوط به انتزاع کامل سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری فردیس از کرج انجام شده است، اضافه کرد: اکنون مهمترین اقدام در دستور کار شهرداری فردیس در رابطه با انتزاع از کرج، انتزاع املاک و مستغلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیریت شهری فردیس انتزاع کامل از کرج است

اولویت مدیریت شهری فردیس انتزاع کامل از کرج است