مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-05-05سياسي

انتخاب شهردار منطبق با پارمترهای شهر نمونه گردشگری ابرکوه باشد


جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری ابرکوه در دیدار با اعضای شورای شهر، انتخاب فردی به عنوان شهردار متناسب و منطبق با پارامترهای این شهر نمونه گردشگری را خواستار شدند.

- ایسنا/یزد جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری ابرکوه در دیدار با اعضای شورای شهر، انتخاب فردی به عنوان شهردار متناسب و منطبق با پارامترهای این شهر نمونه گردشگری را خواستار شدند.

در روزهای اخیر تغییر و تحولاتی در مجموعه شهرداری ابرکوه به وقوع پیوست و طی آن سید علیرضا رسولی شهردار سابق پس از 30 ماه خدمت و تصدی گری پست شهردار، از سمت خود استعفا داده و اعضای شورای اسلامی شهر نیز طی جلسه ای فوق العاده، عباس معمارزاده را تا تعیین شهردار جدید، به عنوان سرپرست شهرداری منصوب کردند.

در همین راستا جمعی از فعالان حوزه میراث فرهنگی شهرستان که پیش از این تعامل و همکاری خوبی با مجموعه شهرداری در حوزه گردشگری داشته و امروز دغدغه انتخاب یک شهردار دوستدار میراث فرهنگی و فعال در حوزه گردشگری را دارند، با اعضای شورای شهر دیدار و گفت وگو کردند.

اعضای شورای شهر ابرکوه در ابتدا از میراث دوستان به واسطه تلاش برای حفاظت از قلعه تاریخی رباط ابرکوه در بارندگی و آب گرفتگی چند روز گذشته قدردانی کرده و اظهار داشتند: ابرکوه یک شهر کهن و باستانی است که به واسطه داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب شهردار منطبق با پارمترهای شهر نمونه گردشگری ابرکوه باشد

انتخاب شهردار منطبق با پارمترهای شهر نمونه گردشگری ابرکوه باشد