مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-05سياسي

تداوم تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان در فارس


رییس کل دادگستری استان فارس از تداوم تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان در این استان براساس قوانین موجود و با هدف ارتقاء وضعیت کیفی ندامتگاه ها، خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری استان فارس از تداوم تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان در این استان براساس قوانین موجود و با هدف ارتقاء وضعیت کیفی ندامتگاه ها، خبر داد.

حجت الاسلام سیدکاظم موسوی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی (عادل آباد) شیراز، با اشاره به اینکه اجرای مناسب بخشنامه های اخیر زمینه کاهش جمعیت کیفری زندانیان را فراهم کرده است، گفت: بخش عمده‎ای از زندانیان آزاد شده با اعطای آزادی‎های مشروط، مرخصی های پایان حبس و تعلیق مجازات به زندان بازگشت نخواهند داشت و این امر باعث افزایش کیفیت خدمات رسانی در درون زندان ها را فراهم می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، موسوی در این بازدید، به بررسی تقاضای 56 نفر از زندانیان این زندان پرداخت و همچنین با حضور در بندهای مختلف این زندان با مددجویان دیدار و از نزدیک با آنان به گفت وگو پرداخت.

او ضمن بررسی مشکلات زندانیان در راستای حفظ حقوق شهروندی از نزدیک امکانات بهداشتی در اختیار مددجویان را بررسی و در جریان اقدامات زندان در اجرای بخشنامه های ریاست قوه قضاییه و اعطای تسهیلات به زندانیان قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان در فارس

تداوم تلاش برای کاهش جمعیت زندانیان در فارس