مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-05اقتصادي

23 هزار کلاس درس با بخاری گرم می شوند /مدارس کپری جمع آوری نمی شوند


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه 23 هزار کلاس معادل چهار درصد از کلاس های درس کشور دارای بخاری نفتی و سایر کلاس ها استاندارد است، گفت: - رییس سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه 23 هزار کلاس معادل چهار درصد از کلاس های درس کشور دارای بخاری نفتی و سایر کلاس ها استاندارد است، گفت: در سال جاری سامانه گرمایشی 100 هزار کلاس درس استانداردسازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهراله رخشانی مهر گفت: 63 هزار بخاری گازی استاندارد در مدارس استفاده می شود، اما به علت ممنوع شدن استفاده از سامانه گرمایشی دارای شعله مستقیم در کلاس، این موارد نیز جمع آوری می شود.

رییس سازمان نوسازی مدارس کشور بابیان اینکه در حال حاضر در هیچ جای کشور بخاری نفتی در مناطقی که علمک گاز به مدرسه رسیده است نداریم، افزود: در قانون بودجه سال 99 مصوب شد وزارت نفت، سامانه گرمایشی100 هزار کلاس درس را برای آموزش وپرورش در کشور استاندارد کند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی با هدف تجهیز و استانداردسازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی مدارس 37 میلیارد ریال برای سال 96، حدود40 میلیارد ریال برای سال 97 و نزدیک به 140 میلیارد ریال در سال 98 به استان سمنان اختصاص یافت که نسبت به سال قبل از آن 268 درصد افزایش داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار کلاس درس با بخاری گرم می شوند /مدارس کپری جمع آوری نمی شوند

23 هزار کلاس درس با بخاری گرم می شوند /مدارس کپری جمع آوری نمی شوند