مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-05اقتصادي

کاهش امکان سوءاستفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت موسسات خیریه


سازمان ها و موسسات خیریه با نیت کمک خیرخواهانه و کمک به همنوع شکل می گیرد.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: سازمان ها و موسسات خیریه با نیت کمک خیرخواهانه و کمک به همنوع شکل می گیرد.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کمک 7 میلیارد ریالی خیرین، اظهار کرد: نزدیک به 3400 بسته مواد غذایی به ارزش 7 میلیارد ریال از ابتدای ماه رمضان و تشکیل پویش همدلی مومنانه در بین گروه های آسیب پذیر و مددجویان بهزیستی توزیع شده که این طرح تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا نیز بسته های معیشتی و حمایتی در بین مددجویان توزیع شده است.

این مسئول در رابطه با سازمان ها و موسسات خیریه نیز، تصریح کرد: سازمان ها و موسسات خیریه که با نیت خیرخواهانه و کمک به همنوع شکل می گیرند نقشی بیش از آنچه به نظر می رسد در توسعه بخش اقتصاد و مدیریت فقر و آسیب های اجتماعی در جامعه ایفا می کنند.

محمدی گفت: موسسات خیریه اعتمادسازی عمومی نسبت به کارهای خیر را افزایش می دهند و امکان سوء استفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت این موسسات کاهش می یابد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه نزدیک به 100 موسسه خیریه در سطح استان فعالیت می کنند، افزود: در حال حاضر نزدیک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش امکان سوءاستفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت موسسات خیریه

کاهش امکان سوءاستفاده از عواطف پاک مردم با فعالیت موسسات خیریه