مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-05فرهنگي

اداره ارشاد به دور از گرایش های سیاسی باید مامن همه هنرمندان باشد


منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: فرهنگ و ارشاداجای سیاسی بازی نیست و با مدیریت منطقی و فرهنگی باید مامن و پناهگاه همه هنرمندان با سلایق مختلف باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطف الله سیاهکلی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه با محمدحسین اسماعیلی مدیرکل و معاونان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که در محل این اداره برگزار شد، اظهار کرد: اگر فرهنگ بتواند در رفتار افراد تغییر ایجاد کند تأثیر گذار خواهد بود در غیر این صورت باید در روش ها تجدید نظر کنیم.

سیاهکلی تصریح کرد: قزوین یک گالری هنری در طبیعت فکر اندیشه و ادب است و عقبه ارزشمندی دارد که با شکوفایی استعدادها می توان کارهای بزرگی کرد.

وی گفت: هنر یک ذوق بسته بندی محتواست تا به ذائقه مخاطب خوش آید و بتواند یک مفهوم در ذهن مخاطب قرار دهد و هنر مانند یک رسانه است که معنای پیام را به مخاطب به راحتی منتقل می کند.

سیاهکلی اضافه کرد: گاهی هنر می تواند سختی و تلخی یک موضوع را با لطافت مطرح کند و ذات هنر ظرفیت زیادی دارد که اگر درست استفاده شود به دستاوردهای خوبی می رسیم.

وی گفت: طنز قزوین زیبا و تأثیر گذار و شعر این خطه بی نظیر و جنس بیان لهجه و گویش قزوین زیبا و آمیخته با طنز است که به آن کمتر پرداخته ایم و در کنار آن داشتن شخصیت های بزرگی مثل عارف و عبید و دهخدا به غنای فرهنگی استان افزوده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره ارشاد به دور از گرایش های سیاسی باید مامن همه هنرمندان باشد

اداره ارشاد به دور از گرایش های سیاسی باید مامن همه هنرمندان باشد