مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:352020-05-05اقتصادي

کمک بیش از یک میلیارد تومانی کرمانی ها در طرح ملی نذر آب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: ارزش کمک های استان کرمان در طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر، یک میلیارد و 129 میلیون تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا فلاح پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: جمعیت هلال احمر در پنج محور مردم، جوانان، داوطلبان، فرهنگ و مورد اعتماد بودن مردم، خدمات خود را ارائه می دهد.

 وی عنوان کرد: در سال 98 در معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در مجموع 395 برنامه و پروژه محرومیت زدایی در قالب کاروان های سلامت پروژه های حمایتی، معیشتی، چادرهای سلامت، خدمات مددکاری، فرشتگان رحمت و طرح ملی کنترل فشار خون اجرا کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: از 395 برنامه که در معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته اجرا کرده است، 248 هزار نفر از این فعالیت ها استفاده کردند که ارزش ریالی آنها 32 میلیارد تومان بوده است.

فلاح گفت: طرح ملی نذر آب جمعیت هلال احمر استان در دو سال متوالی در سیستان بلوچستان و سال گذشته در هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان در مناطق محروم اجرا شد اما اصل برنامه ها ارائه خدمات مددکاری، معیشتی، درمان و حمایتی از مردم محروم بود و در این طرح همه استان های کشور از جمله کرمان حضور داشتند که ارزش کمک های استان کرمان یک میلیارد و 129 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک بیش از یک میلیارد تومانی کرمانی ها در طرح ملی نذر آب

کمک بیش از یک میلیارد تومانی کرمانی ها در طرح ملی نذر آب