مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 08:452020-05-05اقتصادي

آتش سوزی تولید نفت ونزوئلا را کاهش داد


آسیب های ناشی از آتش سوزی سبب توقف تولید میدان های نفتی و در پی آن کاهش تولید نفت خام ونزوئلا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، اسناد مشاهده شده بیانگر این است که میدان های نفتی ونزوئلا در روز شنبه، 687 هزار بشکه نفت خام تولید کردند که در مقایسه با تولید 653 هزار بشکه ای روز جمعه (12 اردیبهشت ماه)، رقم تولید افزایش یافته است.

این در حالی است که مقدار تولید نفت این کشور در مقایسه با تولید 718 هزار بشکه ای اعلام شده برای ماه مارس، کاهش یافته است.

بر اساس دو سند داخلی شرکت ملی نفت ونزوئلا (پدوسا)، این افت در حالی رخ داد که برداشت نفت از کمربند نفتی اورینوکو این کشور، بزرگ ترین ذخایر نفت خام سنگین جهان، در طول سه هفته نزدیک به 100 هزار بشکه در روز کاهش یافت و روز شنبه (13 اردیبهشت ماه) به 307 هزار بشکه در روز رسید.

به تازگی یک رشته از آتش سوزی در جنگل های این منطقه به مخازن و ایستگاه های پمپاژ نفت سرایت کرده و بعضی از مناطق تولید نفت را وادار به متوقف کردن موقت عرضه کرده است.

منابعی که خواستند نامشان فاش نشود، اعلام کردند: این موضوع پدوسا را وادار به توقف تولید در پروژه های ارسال نفت خام به مجموعه موریخال شامل پروژه سرمایه گذاری مشترک شرکت های سینووسا با شرکت ملی نفت چین (سی ان پی سی)، پروژه سرمایه گذاری مشترک پتروکارابوبو با رپسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی تولید نفت ونزوئلا را کاهش داد

آتش سوزی تولید نفت ونزوئلا را کاهش داد