مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-05-05سياسي

رامسر مهیای حضور مسافران نیست/ توزیع 1200 بسته غذایی


امام جمعه رامسر با انتقاد از حضور گسترده مسافران در شهرستان گفت: رامسر برای میزبانی از مسافران در حال حاضر آماده و مهیا نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین تقی پور ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری که در اردوگاه شهید چمران رامسر برگزار شد با بیان اینکه قدر شناسی نعمت های خداوند از سوی بندگان بسیار مهم است گفت: کمک مومنانه سپاه عمل بسیار ارزشمند بوده که سبب شاد کردن دل مسلمانان می شود.

وی با انتقاد از حضور مسافران باتوجه به گستردگی شیوع کرونا تصریح کرد: مسافران از حضور در شهرستان رامسر خودداری کنند تا به شرایط مطلوب برسیم.

وی افزود: عده ای برای بازگشایی روز بازار و واحدهای اقامتی به من مراجعه کردند و با توجه به شیوع و گسترش کرونا تا اطلاع ثانوی از بازگشایی آن معذور هستیم.

توزیع 1200 سبدکالا بین نیازمندان سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر نیز در جلسه شورای اداری گفت: با تلاش فرماندار و گروه های جهادی در قرارگاه پدافند زیستی سردار سلیمانی در 5 حوزه اصلی قرارگاه سفیران سلامت مدافعان سلامت پشتیبان سلامت کمیته مراقبان سلامت همراه با مدافعان سلامت پیشگام بودیم.

وی افزود: بسیج و گروه های جهادی آماده به کار هستند تا با قدم های مؤثر شاهد تحول باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رامسر مهیای حضور مسافران نیست/ توزیع 1200 بسته غذایی

رامسر مهیای حضور مسافران نیست/ توزیع 1200 بسته غذایی