مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-05سياسي

تفاهمنامه مدیریت شهری و سپاه برای مرمت عمارت کلاه فرنگی


سالهاست به عمارت کلاه فرنگی رسیدگی نشده و مقدمات امضای تفاهم نامه بین مدیریت شهری و سپاه تهران صورت گرفته تا این بنا مرمت شود و کاربری ویژه ای پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اعطا در چهارمین نشست خبری سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه امسال روز جهانی کارگر با روز معلم مصادف بود، گفت: در واقع همزمانی این دو روز در شرایطی که کارگران و معلمان از جهاتی شبیه به یکدیگر هستند، معنا دار است.

سه ماه بعد از حمله ویرانگر ویروس کرونا و جهانی شدن آنکه منجر به تعطیلی مدارس و نیمه تعطیل شدن اصناف شد، لازم است نسبت به مسائل کارگران توجه بیشتری صورت گیرد، البته مدیریت شهری هم به این موضوع توجه داشته است.

وی ادامه داد: با توجه به برخی از رفتارهای زیبا و جلوه های ویژه ای که از معلمان دیدیم بهتر است همانطور که پرستاران مدافعان سلامت نام گرفتند، معلمان نیز مدافعان آگاهی نام گیرند.

ما شاهد رفتارهای معلمانی بودیم در وسط دشت، روی تخت بیمارستان و.

در اقصی نقاط کشور آموزش خانه به خانه را فراموش نکردند.

سخنگوی شورای شهر در ادامه به موضوع اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی شرایط بهتری حاصل شده، ما در شرایطی بودیم که به شیوه کج دار و مریز پیش می رفتیم زیرا به واسطه شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهمنامه مدیریت شهری و سپاه برای مرمت عمارت کلاه فرنگی

تفاهمنامه مدیریت شهری و سپاه برای مرمت عمارت کلاه فرنگی