مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-05سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی 16 اردیبهشت ایسنا


محکومیت 7 نفر دیگر از مدیران بانک سرمایه/ برگزاری نخستین جلسه دادگاه حسن خویی و 20 متهم اقتصادی دیگر/ رقابت چین و آمریکا در دوران پساکرونا از نگاه یک کارشناس/ قرائت گزارش مجلس درباره سیل فروردین 98 و علل وقوع آن/ تاکید بر ضرورت فراهم آمدن سهولت کافی برای دارندگان سهام و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

محکومیت 7 نفر دیگر از مدیران بانک سرمایه/ارتباط دانشجویان دستگیر شده با گروه های ضدانقلاب به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبر محکومیت 7 نفر دیگر از متهمان بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان در صدر اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.

غلامحسین اسماعیلی در بیست و پنجمین نشست خبری خود در جایگاه سخنگوی قوه قضاییه با اعلام این خبر گفت: صدور این احکام هدیه ای از سوی قوه قصاییه به قشر زحمتکش فرهنگیان است.

این 7 نفر جز هیات مدیره بانک سرمایه بوده اند.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره دو نفر از دانشجویانی که به تازگی دستگیر و خبر آن نیز منتشر شده است؟ گفت: این افراد متاسفانه به گروه های ضد انقلاب به ویژه گروهک تروریستی منافقین وصل شده بودند و ارتباطاتی با آنها برقرار کرده بودند و تحت تعلیمات این گروهک به دنبال انجام اقدامات خرابکارانه در کشور بودند و یکسری اقدامات ایذایی نیز انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی 16 اردیبهشت ایسنا

پربازدیدترین اخبار سیاسی 16 اردیبهشت ایسنا