مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-05اقتصادي

باغ های انگور در رزن و ملایر داربستی می شوند


رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در رزن و طرح فراز در باغ های انگور در شهرستان های ملایر و رزن خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهادکشاورزی استان همدان از اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در رزن و طرح فراز برای باغ های انگور در شهرستان های ملایر و رزن خبر داد.

منصورر ضوانی جلال سه شنبه 16 اردیبهشت ماه در مراسم افتتاح دو طرح سرشاخه کاری درختان گردو و فراز در شهرستان رزن، اظهار کرد: از طرح های مهمی که در استان همدان به ویژه در شهرستان های ملایر و رزن درحال اجراست، طرح داربستی کردن یا طرح فراز باغ های انگور است.

وی افزود: در سطح شهرستان رزن 10 هکتار باغ انگور با الگوگیری از طرح فراز انجام می شود که هم اکنون این طرح در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در استان بیش از 86 هکتار طرح فراز انجام شده است، ادامه داد: در طرح توسعه راهبردی استان در حوزه کشاورزی هر سال باید 150 هکتار طرح فراز انجام شود که با زیرساخت هایی که انجام شده امیدواریم به 200 هکتار افزایش یابد.

رضوانی جلال با اشاره به ویژگی های اجرای طرح فراز گفت: اجرای این طرح موجب افزایش کیفیت تولید افزایش میزان تولید می شود به طوریکه وقتی باغات ایستاده یا طرح فراز انجام می گیرد محصول آسیب نمی بیند و فرآوری آن راحت انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ های انگور در رزن و ملایر داربستی می شوند

باغ های انگور در رزن و ملایر داربستی می شوند