مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-05-05فرهنگي

رونمایی مجازی از طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نهاوند


رییس کتابخانه های عمومی نهاوند گفت: طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که توسط یکی از هنرمندان این شهرستان به شکلی زیبا سیاه مشق شده امشب به صورت مجازی رونمایی می شود.

- میلاد امینیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که توسط یکی از هنرمندان این شهرستان به شکلی زیباسیاه مشق شده امشب به صورت مجازی رونمایی می شود.

وی با بیان اینکه دهمین جشنواره رضوی امسال در رشته های کتابخوانی و نقاشی در سه رده سنی در حال برگزاری است گفت: در این رابطه حسن فرهادی از هنرمندان شهرستان به شکلی زیبا عنوان دهمین جشنواره رضوی را با خط نستعلیق به صورت سیاه مشق نگارش کرده که با توجه به شرایط خاص کرونایی امشب در فضای مجازی رونمایی می شود.

رییس کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند از استقبال خوب جوانان و نوجوانان نهاوند از دهمین جشنواره رضوی خبر داد و گفت: با شروع جشنواره کتابخوانی رضوی و فراخوان آثار علاقمندان، جوانان و نوجوانان شهرستان استقبال خوبی از آن به عمل آوردند.

وی افزود: تاکنون بیش از 900 نفر در سه بخش کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از این شهرستان وارد سایت شده و آثار خود را در زمینه نقاشی و کتابخوانی به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی مجازی از طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نهاوند

رونمایی مجازی از طرح دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی نهاوند