مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:452020-05-05سياسي

جزییات اقدامات ناجا در مقابله با شیوع کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد شرفی در خصوص مهم ترین اقدامات نیروی انتظامی برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا در کشور اظهارکرد: - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا مهمترین اقدامات نیروی انتظامی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و عملیاتی کردن مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را تشریح کرد و کشف بیش از 2000 عنوان مجرمانه در شبکه های اجتماعی و برخورد جدی با محتکران اقلام بهداشتی را از جمله این اقدامات برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سردار محمد شرفی در خصوص مهم ترین اقدامات نیروی انتظامی برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا در کشور اظهارکرد: نیروی انتظامی به عنوان یک سازمان مهم اجتماعی و انتظامی در تمامی شئون جامعه تاثیرگذار است.

از زمانی که موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور مطرح شد، سازمان به عنوان یک عضو ثابت و تاثیرگذار در ستاد ملی مقابله با کرونا حضور داشت.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی همچنین درتصمیم سازی ها در خصوص مقابله با کرونا بسیار تاثیرگذار بود که در این رابطه با تمام توان و با بهره گیری از افکار، منابع انسانی و .

پای کار آمد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: یکی از تصمیمات وزارت بهداشت در ستاد ملی مقابله با کرونا این بود که بستری فراهم شود تا بیماران در تمامی بیمارستان هایی که نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اقدامات ناجا در مقابله با شیوع کرونا

جزییات اقدامات ناجا در مقابله با شیوع کرونا