مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-05-05دانش

طراحی و ساخت دوربین حرارتی هوشمند توسط فناوران اردبیلی


رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از طراحی و ساخت دوربین حرارتی هوشمند توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه در راستای تشخیص بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

- ایسنا/اردبیل رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی از طراحی و ساخت دوربین حرارتی هوشمند توسط فناوران مرکز رشد این دانشگاه در راستای تشخیص بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد.

برومند صلاحی امروز 16 اردیبهشت در جمع خبرنگاران از طراحی و ساخت دوربین حرارتی هوشمند در راستای تشخیص بیماران ناشی از ویروس کرونا خبر داد و گفت: این محصول توسط شرکت فرایند پیشرفته آینده ایرانیان از واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: در اپیدمیهای مشابه ویروس کرونا، از آنجایکه کنترل عبور و مرور افراد بیمار و اعلام هشدار فوری اهمیت بسیار زیادی دارد، لذا از این فناوری می توان برای تشخیص فوری تب افراد استفاده کرد و به غربالگری بیماران از افراد سالم پرداخت.

صلاحی ادامه داد: دقت بالای اندازگیری و سرعت عمل در تشخیص دمای بدن افراد به صورت آنی از ویژگیها و مزیتهای این دستگاه است.

رییس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این محصول از نظر کیفیت با محصولات خارجی مشابه قابل رقابت است، تصریح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و ساخت دوربین حرارتی هوشمند توسط فناوران اردبیلی

طراحی و ساخت دوربین حرارتی هوشمند توسط فناوران اردبیلی