مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-05-05فرهنگي

مدیرعامل خانه تئاتر مهمان «در انتهای الوند» می شود


اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر چهارشنبه 17 اردیبهشت ساعت 7:30 مهمان برنامه «در انتهای الوند» می شوند.

- اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر چهارشنبه 17 اردیبهشت ساعت 7:30 مهمان برنامه در انتهای الوند می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، به مناسبت روز اسناد ملی و میراث مکتوب برنامه در انتهای الوند میزبان اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است و در ادامه نیز شهرام گیل آبادی مدیرعامل خانه تئاتر به اوضاع تئاتر در ایام کرونا می پردازد.

برنامه صبحگاهی در انتهای الوند مجله ای تصویری با آیتم های بسیار متنوع است که می کوشد در مسیر افزایش شور و انگیزه و در راستای افزایش روحیه امید در مخاطبانش گام بردارد و با اجرایی خوش ریتم و پرانرژی طیف گسترده ای از بینندگان را جذب خود کند.

این برنامه ضمن تمرکز بر گفتگوهای متنوع و دعوت از صاحبنظران حوزه های گوناگون، تلاش کرده با ضرباهنگی مناسب آیتم هایی جذاب را به نمایش گذارد.

مخاطبان در انتهای الوند هر روز صبح در جریان مهمترین اخبار فرهنگی -هنری روز قرار می گیرند و شاهد مرور و بررسی داغ ترین خبرهای ورزشی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل خانه تئاتر مهمان «در انتهای الوند» می شود

مدیرعامل خانه تئاتر مهمان «در انتهای الوند» می شود