مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-05ورزشي

برگزاری مجازی یادواره های «اردیبهشت مقاومت» در مازندران


مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: برنامه های اردیبهشت مقاومت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خان طومان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی بعدازظهر سه شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران که با محوریت چهلمین سال دفاع مقدس و سوم خرداد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید عملیات بیت المقدس و با بیان اینکه استان مازندران با سه تیپ نور، کربلا و بیت المقدس در این عملیات حضور داشت بر ضرورت پرداختن به حماسه فتح خرمشهر و هویزه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه چهل سالگی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتیم و امسال در چهلمین سال دفاع مقدس قرار داریم، اظهار داشت: برنامه های ستاد 40 سالگی دفاع مقدس با شعار ما قوی هستیم از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به نیروهای مسلح و وزارت کشور ابلاغ شد.

سردار ملکی با اشاره به تشکیل این ستاد در استان مازندران افزود: این ستاد شامل 15 کمیته استانی و یک کمیته شهرستان ها است که در 42 هفته مناسبت و گرامیداشت از سوم خرداد آغاز به کار می کند و تا پایان اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

این مسئول کمیته های نیروهای مسلح، ایثارگران، پیشکسوتان و پشتیبانی جنگ، بانوان، دانشگاهیان، هنری، روحانیت و مردمی، اطلاع رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مجازی یادواره های «اردیبهشت مقاومت» در مازندران

برگزاری مجازی یادواره های «اردیبهشت مقاومت» در مازندران