مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-05اجتماعي

امکان فشرده سازی فایل ها در «شاد» فراهم شد/ برگزاری کلاس های آنلاین در آینده نزدیک


سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش گفت: در نسخه جدید ارائه شده از نرم افزار شاد، اشکالات نسخه های قبلی برطرف شده و امکان فشرده سازی فایل ها نیز فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی شرفی سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش درباره مشکلات پیش آمده برای دانش آموزان و معلمان در اپلیکیشن شاد ، اظهار کرد: در نسخه جدید ارائه شده از نرم افزار شاد، ایرادات نسخه های قبلی برطرف شده است و دانش آموزان و معلمان می توانند با به روزرسانی نسخه قبلی، نسخه جدید را جایگزین و بهره برداری کنند.

وی با اشاره به بالابود حجم فایل ها و برنامه های ارسالی در اپلیکشین شاد، گفت: بر این موضوع واقفیم که بالا بودن حجم فایل ها باعث اشغال فضای زیادی در تبلت یا گوشی معلمان می شود و برای رفع این مشکل، گزینه ای را در روی اپلیکیشن شاد قرار دادیم که امکان فشرده سازی فایل ها را فراهم می کند؛ معلمان و دانش آموزان باید ابتدا فایل را فشرده و سپس ارسال کنند؛ علاوه بر این باید به معلمان آموزش داده شود که فیلم های تولیدی را با حجم کم ضبط و ارسال کنند.

سرپرست مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معمولاً معلمان با گوشی همراه خود فیلم گرفته و از ابزارهای فشرده سازی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان فشرده سازی فایل ها در «شاد» فراهم شد/ برگزاری کلاس های آنلاین در آینده نزدیک

امکان فشرده سازی فایل ها در «شاد» فراهم شد/ برگزاری کلاس های آنلاین در آینده نزدیک