مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-05-05اقتصادي

مترو تهران-پردیس به زودی کلنگ می خورد


مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص پروژه مترو شهر جدید پردیس بیان کرد: طبق قرارداد امضا شده با قرارگاه خاتم عملیات اجرای ساخت مترو پردیس – تهران نیز به زودی آغاز شده و روند دسترسی پذیری این شهر جدید به تهران را فراهم خواهد کرد.

- مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در خصوص پروژه مترو شهر جدید پردیس بیان کرد: طبق قرارداد امضا شده با قرارگاه خاتم عملیات اجرای ساخت مترو پردیس – تهران نیز به زودی آغاز شده و روند دسترسی پذیری این شهر جدید به تهران را فراهم خواهد کرد.

مراسم امضای قرارداد واگذاری زمین برای آغاز عملیات آماده سازی و احداث فاز 4 پارک علم و فناوری پردیس بین شرکت عمران شهر جدید پردیس و پارک علم و فناوری پردیس برگزار شد.

با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور و حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مراسم امضای قرارداد واگذاری زمین برای آغاز عملیات آماده سازی و احداث فاز 4 پارک علم و فناوری پردیس بین شرکت عمران شهر جدید پردیس با نمایندگی مهدی هدایت به عنوان مدیرعامل شرکت و پارک علم و فناوری پردیس با نمایندگی مهدی صفاری نیا به عنوان رییس پارک مذکور برگزار شد.

اختصاص 30 هکتار برای اجرای فاز 4 پارک علم و فناوری براساس این قرارداد هفت قطعه زمین به مساحت حدودا 30 هکتار و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو تهران-پردیس به زودی کلنگ می خورد

مترو تهران-پردیس به زودی کلنگ می خورد