مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-05سياسي

شرکت پدیده امروز به هیچ جا بدهکار نیست/ پدیده چشم انداز روشنی دارد


استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه مجموعه گروه شرکت های پدیده می تواند به محور توسعه در شرق کشور تبدیل شود، گفت: شرکت پدیده چشم انداز روشنی داشته و باید سهمی در اشتغالزایی استان ایفا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در حاشیه بازدید از گروه شرکت های پدیده شاندیز اظهار کرد: از روزهای ابتدایی ماموریت بنده در استان، اولین پرونده کاری روی میز استانداری مسئله شرکت پدیده بود.

استاندار خراسان رضوی افزود: در نشست ستاد تدبیری که از دی ماه سال 97 برگزار شد راهبردی مبتنی بر نظرات کارشناسی اقتصادی برای ساماندهی این شرکت مورد توجه اعضا بود و همه مصمم بودند که شرکت پدیده نه تنها باید احیا و اشتغال ایجاد شود، بلکه به محور توسعه در شرق کشور تبدیل شود.

وی ادامه داد: اقدامات بسیار خوبی در این راستا صورت گرفته و اگر پروژه تا الان پیشرفت داشته است به دلیل انتخاب مسیری قانونی بود که دنبال شد.

رزم حسینی خاطرنشان کرد: در اولین نشستی که با وزیر اقتصاد در استانداری تشکیل دادیم مصوب شد در قدم اول دستگاه قضا نسبت به تعیین تکلیف پرونده قضایی شرکت پدیده اقدام کند و دستگاه قضایی هم بعد از مدتی مراحل قانونی برگزاری دادگاه را شروع و اقدام به صدور رأی کردند که بر اساس رأی دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت پدیده امروز به هیچ جا بدهکار نیست/ پدیده چشم انداز روشنی دارد

شرکت پدیده امروز به هیچ جا بدهکار نیست/ پدیده چشم انداز روشنی دارد