مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:252020-05-05سياسي

اختصاص 500 سبد کالایی برای خانواده های سیل زده شهداد و گلباف


نماینده مردم کرمان و راور خواستار اختصاص 500 سبد کالایی و لوازم خانگی برای خانواده های سیل زده شهداد و گلباف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا پورابراهیمی در نشست با رییس جمعیت هلال احمر کشور ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اخیر ریاست جدید جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: خوشبختانه اقدامات هلال احمر در سطح کشور و کمک به نیازمندان و اسیب دیدگان از حوادث مختلف فضای مثبتی را ایجاد کرده و از سویی حضور شما به عنوان فردی که سال ها در هلال احمر بوده و وزارت بهداشت و درمان مسؤلیت خدمت به محرومان را داشته اید، حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایطی که در استان به دلیل حوادث مختلف از زلزله تا سیل و سایر حوادث طبیعی داریم لزوم نگاه ویژه به مشکلات و مسائل این استان دو چندان است و از این منظر باید به صورت ویژه به مشکلات استان نگاه کرد.

پورابراهیمی در ادامه گفت: با توجه به سیل اخیر در منطقه شهداد و گلباف در شهرستان کرمان لزوم رسیدگی و حل مشکلات سیل زدگان امری ضروری است.

وی با تشکر از مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان رمان کگفت: علی رغم تلاش های انجام شده، باز هم مردم محروم منطقه نیازمند حمایت جدی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 سبد کالایی برای خانواده های سیل زده شهداد و گلباف

اختصاص 500 سبد کالایی برای خانواده های سیل زده شهداد و گلباف