مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 13:302020-05-05سياسي

افزایش بهره وری موقوفات وظیفه مهم امنا است


رییس سازمان اوقاف کشور با بیان اینکه افزایش بهره وری موقوفات وظیفه مهم امنا است، گفت: باید در استان ها گام های اولویت داری در جهت افزایش بهره وری و منافع موقوفات برداشته شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان اوقاف کشور با بیان اینکه افزایش بهره وری موقوفات وظیفه مهم امنا است، گفت: باید در استان ها گام های اولویت داری در جهت افزایش بهره وری و منافع موقوفات برداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، صبح امروز، 16 اردیبهشت ماه، در ویدئو کنفرانسی با مدیران کل اوقاف و امنای موقوفات استان های بوشهر، کردستان، گیلان و هرمزگان با اشاره به رویکرد این سازمان مبنی بر سپردن موقوفات به دست امنا و نظارتی شدن نقش اوقاف، اظهار کرد: امین، ظرفیتی قانونی است و قانون گذار، نصب امین را با دقت نظر برای اداره شئون موقوفات، کمک به جریان حفظ عین، افزایش نظارت بر نیات واقفین، تحت نظر ادارات کل مجاز دانسته است.

وی افزود: حفظ عین، افزایش منافع و ارتقای بهره وری موقوفات و عمل به نیت واقف، وظایفی است که بر عهده امین موقوفات گذاشته شده است.

خاموشی تصریح کرد: در راستای حفظ عین، امین اجازه فروش زمین یا ملکی را ندارند مگر در موارد خاص و تبدیل به احسن که آن نیز به کمیسیون مربوطه ارجاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری موقوفات وظیفه مهم امنا است

افزایش بهره وری موقوفات وظیفه مهم امنا است