مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:102020-05-05ورزشي

جمع آوری 400 معتاد متجاهر خراسان شمالی از پنج شنبه


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی از جمع آوری 400 معتاد متجاهر خراسان شمالی از پنج شنبه خبر داد و گفت: در استان 64 سازمان مردم نهاد مرتبط با موضوع مواد مخدر داریم که آنان باید در عرصه پیشگیری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی الله حیاتی در کارگروه توسعه مشارکت های مردمی استان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت سمن ها برای مقوله مبارزه با مواد مخدر ظرفیتی ویژه است و گامی بلند به سوی اجتماعی کردن موضوع مبارزه با مواد مخدر می باشد.

وی ادامه داد: در سال 98 حدود 22 هزار معتاد بهبودیافته داشتیم که هنر همه دستگاه های اجرایی، ادارات و سمن ها این است اجازه ندهیم مجدداً معتادان بهبودیافته بار دیگر به چرخه اعتیاد برگردند بلکه باید برنامه ریزی شود تا آنان به مسیر زندگی اشتغال و بازگشت به جامعه هدایت شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی افزود: برای حل مشکلات و بهبود فعالیت های سازمان های مردم نهاد نیز با حضور مسئولان متولی امر و سمن ها نشست هم اندیشی برگزار شود.

حیاتی اشاره داشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سطح کلان و استان تفاهم نامه هایی با دستگاه های مجری مانند آموزش و پروش، اداره کل  ورزش، سازمان بهزیستی دارد که اجرای این تفاهم نامه ها باید بر مبنای اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 400 معتاد متجاهر خراسان شمالی از پنج شنبه

جمع آوری 400 معتاد متجاهر خراسان شمالی از پنج شنبه