مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:352020-05-05سياسي

دل نوشته سردار قربانی برای شهدای اردیبهشت مقاومت و مدافع حرم


سردار مرتضی قربانی فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا در دوران دفاع مقدس و خادم الشهدا یاد و خاطره شهدای مدافع حرم مازندران را در کربلای خان طومان گرامی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی قربانی در دل نوشته ای به مناسبت 16 اردیبهشت سالروز شهادت جمعی از مدافعان حرم مازندران آورده است: 16 اردیبهشت سال 95، گروهی از بهترین سربازان اهل بیت (ع) در خاک تفتیده خان طومان کربلایی شدند و 21 نفر دیگر از آنان مدال افتخار جانبازی در راه اسلام و قرآن را از دستان علمدار کربلا گرفتند.

رزمندگان لشکر قدرتمند 25 کربلا در چنین روزی در کربلای خان طومان حماسه ای تاریخ ساز آفریدند و شدند اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا (ع).

لشکری که به فرموده مقام عظمای ولایت به لشکری خط شکن و خط نگهدار در دوران هشت سال دفاع مقدس لقب گرفته است، در جنگ نیابتی که جبهه کفر علیه نظام اسلامی در سوریه به راه انداخته بود دوباره لشکر همیشه پیروز 25 کربلا در خط اول مبارزه با گروهک های تکفیری قرار گرفت و در لباس مدافع حریم اهل بیت (ع) حماسه اروند، بدر و خیبر را تکرار کرد.

200 رزمنده دلاور خطه شمال و شیران بیشه در مصاف با 2 هزار داعشی پلید، در خان طومان سوریه مردانه ایستادند و 700 نفر از لشکریان شیطان را به قعر جهنم فرستادند تا برای همیشه ندای لبیک به هل من ناصر امام زمانشان در تاریخ ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دل نوشته سردار قربانی برای شهدای اردیبهشت مقاومت و مدافع حرم

دل نوشته سردار قربانی برای شهدای اردیبهشت مقاومت و مدافع حرم