مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:552020-05-05اقتصادي

جریمه 650 میلیون تومانی برای قاچاقچی سیگار در ایلام


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: با تلاش عوامل مبارزه با قاچاق، پس از کشف مقداری سیگار و تنباکو قاچاق به ارزش 400 میلیون تومان، متهم علاوه بر ضبط کالای کشف شده، - علیرضا لطفی علی آبادی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: با تلاش عوامل مبارزه با قاچاق نیروی انتظامی استان ایلام و بازرسی از یک دستگاه کامیون باری، مقدار زیادی سیگار و تنباکو قلیان قاچاق به ارزش بیش از 400 میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده، موضوع برای رسیدگی به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ایلام ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اظهار کرد: شعبه رسیدگی کننده نیز پس از رسیدگی، متهم را علاوه بر ضبط کالای قاچاق مکشوفه، به 650 میلیون تومان جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی ادامه داد: گشت مشترک ستاد مقابله با کرونا در ایلام تا اطلاع ثانوی ادامه دارد و با متخلفین به شدت برخورد قضایی و تعزیری می شود.

لطفی تصریح کرد: فعالیت روزانه گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دستگاه های نظارتی به منظور کنترل و نظارت بر عرضه محصولات بهداشتی در بازار در حال انجام است.

  انتهای پیام /970821


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 650 میلیون تومانی برای قاچاقچی سیگار در ایلام

جریمه 650 میلیون تومانی برای قاچاقچی سیگار در ایلام